zwani.com myspace graphic comments

FRIENDLY SITE AWARD...

Wah...tak disangka-sangka, hari ni bila ada masa free sikit..buka pc, pastu buka blog member2 yang memang selalu dilawat..ek eh, ada dapat award rupanya.. Terima kasih bebanyak kelat sebab bagi award kat blog intan ni.. Blog yang tidak seberapa ...

Blog intan ni bukannya bagus sangat. Cuma blog yang berkongsi sikit maklumat dan panduan dalam kehidupan kita sehari-hari.. Itupun maklumat-maklumat yang intan kutip kat sana sikit, sini sikit. Pastu intan taip semula buat tatapan dan panduan kita bersama..

Terima kasih banyak-banyak sekali lagi kelat. Award yang kelat anugerahkan ini akan memberi semangat bagi intan untuk meneruskan perjuangan di dunia blogger ini. Hehehe.. tapi, camne eh! Tengah bersemangat tapi masa tak sesuai ler pulak sebab intan ni tengah menunggu hari menyambut kelahiran anak ketiga. Apapun, Insya Allah...setelah semuanya selamat dan selesai 40 hari melepasi tempoh pantang, Intan akan aktif berblog semula..

Harapan Intan.. agar teman-teman blogger di luar sana mendoakan agar semuanya berjalan dengan mudah dan selamat... Doa dari kalian Intan dahulukan dengan ribuan terima kasih..

Oh ya.. award ini Intan nak panjangkan lagi kepada teman-teman yang setia melawat blog ini...anda, anda dan anda.. Terima kasih banyak-banyak. Semoga persahabatan di alam maya ini akan berkekalan ...

3 comments:

yuhuuu... macih sbb sudi tima award ini... moga psahabatan kita tetap bpanjangan selama-lamanya...

selamat mlahirkan anak ketiga yek... murah rezeki kome skuarga...
take care... selamat juga mjalani tempoh berpantang... ekekeke...

February 6, 2008 at 7:40 AM  

re kelat :

terima kasih kelat. Moga prsahabatan kita brpanjangan selamanya..

Terima kasih juga mendoakan utk intan sekeluarga..

February 6, 2008 at 1:35 PM  

wah dpt award byk eh..
terus kan berblog eh Intan..

terima kasih anugerahkan pada saya yg sesekali hadir di sini.. he he

February 14, 2008 at 9:15 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran