zwani.com myspace graphic comments

Salam Aidilfitri Buat Semua


Salam Aidilfitri buat semua teman-teman blogger di luar sana. Intan menyusun 10 jari memohon maaf di atas segala kesalahan yg disengajakan atau tidak disengajakan. Maaf juga diatas kelewatan ucapan ini kerana line streamyx di rumah Intan ni tidak mengizinkan Intan memberi ucapan ini awal2.. Baru hari ni Intan berpeluang online setelah hampir 2 minggu lebih Intan terputus line internet.

Kepada teman-teman blogger yang rumahnya disekitar Johor Bahru, silalah datang beraya ke rumah lebih2 lagi kepada teman-teman yang setaman perumahan dengan Intan iaitu Kak Eyna & Nur.. Kepada yang tak setaman pun, Intan sentiasa menunggu kedatangan teman2 ke rumah. Tapi kalau nak datang tu, informlah awal2. Takut kami tiada dirumah ataupun ada urusan lain.. Kepada Kasawari..nak datang nanti, informlah sehari lebih awal ya.. Janganlah dah nak gerak baru nak inform..


3 comments:

Selamat Hari raya!

Kekadang, gerak secara ambush lagi best...
Kekadang jugak, kalu beritahu awal2 takut tak jadi lak..

A.M.B.U.S.H!

October 6, 2008 at 2:37 PM  

Assalamualaikum akak.
Wah lame betoi la akak menyepi.
Ingat dah tak sudi dah datang ke
blog kite... ekekek~

Mane posting raye nye akak...
nanti kalau akak dah free-free, bleh
la posting mosting entri raya ok~

Kreuger tunggu!!! Worait~
Kreuger®

October 6, 2008 at 7:15 PM  

re Azlanlin:

Selamat Hari Raya juga..

ermm.. sbg tuan rumah kita teringin juga nak menyediakn juadah istimewa utk tetamu. Tetapi kekadang tu tetamu pulak berfikiran sebaliknya iaitu tak mahu nak menyusahkan tuan rumah..

Apapun rasanya kalau bgtau awal2 pun lagi bagus sbb kalau tuan rumah ada plan lain, mungkin dia boleh cancel plan tersebut & menunggu kedatangan tetamu..


Re Azman@Kreuger:

Waalaikumsalam Azman..

Menyepi kerana line streamyx bermasalah. Lepas call 100 tadi, barulah dpt detect apa masalah yg menyebabkan akak terputus hubungan dgn dunia internet..

Insya Allah, jika ada kesempatan masa yg panjang akak akan hapdet cerita pasal raya dan hari perjumpaan keluarga di kampung pada raya ke 4 tempohari..

October 6, 2008 at 10:52 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran