zwani.com myspace graphic comments

Kad Dari Cikgu Rashid


Alhamdulillah, terharu rasa hati Intan...walaupun setelah sekian lama Intan menyepikan diri, tapi masih ada teman di luar sana yang masih mengingati dan memberikan kad ucapan untuk Intan dengan harapan agar mood Intan berblogging akan kembali semula..Kembali ceria seperti dahulu.. Insya Allah...

Terima kasih banyak2 Cikgu Rashid atas ingatanmu itu..

Intan bukan sahaja ambil kad untuk dibawa balik ke blog Intan, tetapi juga kata2 yang ada bersama2 kad itu.. Sebab Intan rasa terusik dan tersentuh dengan kata2 itu.. Terima kasih banyak2 Cikgu Rashid..

Kita selalu dan terlalu memikirkan perkara-perkara yang besar. Kita selalu dan terlalu menghargai sesuatu yang jauh.


Kadang-kala kita lupa siapa yang selalu berada dekat dengan kita. Kita lupa ada tangan-tangan yang selalu sudi mencoret kata untuk kita.


Kita lupa bicara kata yang menyenangkan yang kadang-kala membuatkan kita tersenyum sendirian.


Kita lupa akan ketenangan yang dihulurkan di kala kita diusik keresahan. Kita lupa menghargai kisah dan perkongsian ilmu dari teman-teman. Kita juga lupa ruang dan masa dari teman-teman yang sudi berkongsi rasa.


Walau semuanya hanya sekadar di alam maya... namun besar ertinya sebuah perkongsian.


Untuk itu, kepada sahabat dan teman-teman blogger semua. Terimalah kad penghargaan dari saya untuk kalian yang sentiasa bersama. Juga kepada teman-teman yang pernah dan masih sudi bersama. Juga kepada teman-teman yang baru bersua muka dan berbalas kata.


Moga suatu hari nanti persahabatan kita di alam maya ini akan membawa ke alam realiti.


Terima kasih atas kehadiran teman-teman blogger semua. Moga persahabatan kita akan kekal mekar selamanya…

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Read The Quran