zwani.com myspace graphic comments

Happy Birthday Shahir..

Semalam (20hb. Februari), genap umur Shahir 1 tahun.. Sekejap betul berlalu.. Rasanya baru saje melihat dia lahir ke dunia.. Tapi pejam celik-pejam celik, umurnya sudah mencapai 1 tahun..

Kami membuat majlis kecil-kecilan untuk meraikan ulangtahunnya yang pertama. Cuma ibubapa, adik2 dan jiran terdekat yang kami jemput. Alhamdulillah, walaupun buat secara kecil-kecil, tapi suasana cukup meriah dengan kehadiran anak2 jiran serta anak teman2..

Tapi Intan rasa terkilan juga sebab tak snap gambar birthday boy. Lepas potong kek, birthday boy tertidur.. Intan pun sibuk melayan tetamu..Jadi, lupalah nak ambil gambar..



Jadi,layan ajelah gambar2 yang ada ni ya.. Gambar kek, sure ada..hehe.. Ni kek yang Intan buat secara ekspress sebab pada hari yang sama juga Intan kena siapkan cup cake yang di order oleh Shida sempena birthday suaminya.. Kek untuk Shahir ni, Intan malas nak fikir panjang2..guna aje apa yang ada kat umah... Tak yah nak lukis2 kat atas kek tu.. Shahir pun bukannya faham..


Alhamdulillah, semuanya berjalan dengan lancar.. Semoga Shahir akan menjadi anak yang Soleh.. Ibu sentiasa mendoakan kesihatan, keselamatan, kebahagiaan serta kejayaan Shahir di dunia dan Akhirat.. Amiin..


6 comments:

Insya Alloh Muhammad Shahir Husni menjadi anak yg sholeh, bertaqwa pada Alloh SWT, taat pada Rasululloh SAW,dan berbakti pada ibu dan ayah. Amiin...

Om WinX,
Indonesia

February 21, 2009 at 7:20 PM  

Re Om WinX:

Terima kasih... Amiin..

February 21, 2009 at 7:36 PM  

heppy bday shahir..moga mbesar menjadi anak yang berguna..

February 21, 2009 at 7:46 PM  

Happy Birthday to Shahir, moga jadi anak yang baik, berbakti pada ibubapa, negara dan agama..
Cantik2 belon2 mini tu...bli kat mana tu gaknya ek?

February 21, 2009 at 9:00 PM  

Maaf Intan,Lin x dpt dtg mlm smlm tu,perut bt hal..terkilan pun ada gak tu,sbb x dpt mkn kek Intan tu..ape2 pun hepi bufday Shahir..semuga doa ibu akan mnjd kenyataan..Amin..

February 21, 2009 at 9:03 PM  

re Azza:

Terima kasih Azza..Amiin..


re Kak Anatahir:

Terima kasih kak Ana..Amiin..

hehe, belon2 mini adalah belon turun-temurun..hehe..faham2 je la..utk kegunaan sendiri,leh jimat kos sekali.


re Sis-Lin:

Takpe Lin..Lin tak sihatkan, takkan nak paksa datang juga..Takpelah, lain kali kalau Intan buat kek, Insya Allah..Intan akan bg Lin..

Terima kasih Lin..Amin..

February 21, 2009 at 10:15 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran