zwani.com myspace graphic comments


Istimewa untuk ahli2 Worldwellness Network, majlis Ulangtahun ke 7 Fantastika akan di adakan seperti yang tertera di atas. Sesiapa yang ingin memiliki tiket, boleh hubungi saya.. Masih ada 1 lagi tiket dgn harga promosi iaitu RM25 pada saya..(Harga tiket sebenar ialah RM30)..

Cepat!! dapatkan segera..!!


Salam semua. Kami ingin mengundang kesemua warga Kuala Lumpur, Selangor dan yang berdekatan untuk menghadiri Majlis Preview RxLite Road Tour yang akan diadakan di Dewan Nuri, Level 1, Hotel De Palma, Jalan Ampang (bersebelahan dengan Ampang Point Shopping Centre).

Tarikh : 8hb Februari 2010 (Isnin)
Masa : 8.30mlm


Majlis ini adalah julung-julung kalinya kami anjurkan dan mendapat sokongan penuh oleh pihak Syarikat WorldWellness Network. CEO syarikat, En. Najmie Dato Dr. Noordin Darus akan hadir menyampaikan presentation RxLite kepada semua hadirin. Tawaran istimewa juga menanti para pengunjung. Datanglah beramai-ramai. Masuk adalah percuma.

(p/s : Sila rujuk Harian Metro esok, 8/2/10)


Cik Wanie adalah testimoni kami yang berada nun di utara semenanjung Malaysia. Alhamdulillah, sejak menggunakan rx-lite, impian Cik Wanie untuk mendapatkan berat badan ideal semakin hampir ke sasaran..



Teruskan usaha dengan mengamalkan diet dan terapi bersama Rx-lite.. Semoga usaha dan semangat gigih Cik Wanie akan membuahkan kejayaan seteruskan akan memberikan semangat kepada pengguna-pengguna yang lain.

Kepada yang belum menggunakan Rx-lite tetapi anda juga mempunyai impian yang sama seperti Cik Wanie, apa tunggu lagi?



HUBUNGI SAYA SEKARANG!!!

Intan@Sabreena - 0167616521 atau email : rx_lite4slim@yahoo.com

Anda boleh juga menghubungi pengedar2 kami yang berdekatan dengan tempat kediaman anda..!


Newer Posts Older Posts Home

Read The Quran