zwani.com myspace graphic comments



Selama ini kita mempercayai bahawa setiap peringkat umur menandakan kita harus kelihatan dan rasa tua. Kini, sains telah menunjukkan bahawa selama ini kita rasa dan kelihatan tua dari sepatutnya kerana penuaan awal.

Sakit sendi, kehilangan otot, berat bertambahan, kekurangan tenaga seksual, kulit mengendur, bintik-bintik, kedut dan garisan halus pada kulit dan pelbagai lagi tanda penuaan telah terbukti dipercepatkan dalam kehidupan moden kita kerana stres meningkat, pemakanan teruk, kekurangan meminum air yang menyihatkan, udara tercemar dan gaya hidup (seperti merokok dan tidak bersenam)

Semua ini menyebabkan kerosakan teruk kepada bahagian terpenting sel-sel badan kita. Sel yang rosak didapati punca kepada kebanyakan isu penuaan, dari tidak mampu menaiki tangga sehinggalah kulit yang berkedut.

KINI, anda boleh membantu memperlahankan malah menterbalikkan proses ini dengan memperbaiki punca sel-sel badan kita. Dengan produk Siri RxYoung, anda bukan sahaja meningkatkan perlindungan sel dari radikal bebas, tetapi juga menghidupkan semula dan merawat sel rosak. MEMBUATKAN ANDA RASA DAN KELIHATAN LEBIH MUDA DARI YANG ANDA PERNAH BAYANGKAN!!!

Minuman RxYoung Fountain of Youth menggunakan formulasi unik gabungan 5 bahan ajaib yang terkenal sebagai agen anti penuaan (Resveratrol, Glutathione, Grape Seed, Acai Berry & Pomegranate) untuk membantu melindungi dan menghidupkan sel-sel. Minuman ini akan membantu mengaktifkan gen tertentu untuk mengekalkan keremajaan dan memanjangkan proses replikasi sel.

Nak tunggu bila lagi untuk kita merasa muda kembali?? Jangan berlengah lagi. Selagi kita tidak bertindak, selagi itulah kita akan merasa lebih tua dan kelihatan tua dari yang sepatutnya.. Sila hubungi saya untuk mendapatkan RxYoung Drink.. IMPIAN ANDA UNTUK NAMPAK MUDA DAN RASA MUDA AKAN MENJADI KENYATAAN!!

SABREENA ~ 0167616521/0167673789 atau
email; noblewellness@yahoo.com ATAU intansabreena@yahoo.com

0 comments:

Newer Post Older Post Home

Read The Quran