Jikaku Tak Bangun Esok Pagi

Sayu rasa hati bila mendengar lagu ni.. Jom kita layannnzzzzz...





Jika ku tak bangun esok pagi,
Sayangku kau jagalah diri,
Sentiasa ingatkan hati,
Dirimu amat ku cintai.

Andainya dihimpit kesusahan,
Sujud dan mohon pada tuhan,
Agar diberikan bimbingan,
Meniti hidup bersendirian.

(chorus)
Bila terasa sejuk,
Pejamkan mata,
Bayangkan dalam dakapanku,
Bila terasa rindu,
Pejamkan mata,
Kita bersua dalam lena.

Kalau ada yang sudi mengganti,
Sayang lepaskanlah ku pergi,
Kerana insan yang seistimewamu,
Berhak untuk dicinta dalam hidup.

Sayang tiada apa yang kekal di dalam dunia ini,
Namun yang pasti,
Walaupun ku tiada nanti,
Cintaku akan kekal abadi.

Ku berharap kau tak akan lupa,
Mengirimkan bekalan doa,
Kita jumpa lagi di sana nanti,
Jika ku tak bangun esok pagi


Nyanyian : Yusry KRU


4 comments:

wah akak.. sory,
kemarin tak sempan pon nak layan
lagu ni... hehehe memang best...
mau cair kot kalau awek-awek
mendengar lagu ni.. ahaha

awek-awek? aku ade sorang jer awek
muahaha... tadek yang dua atau
yang tiga...

cupcake bisness macam mane
sekarang ni. harap-harap penjualan
pas ni semakin rancak. semoga
akak menjadi usahawan berkaja
dari rumah kelak.

March 8, 2009 at 2:22 PM  

re Azman@Kreuger:

ermm, sebab akak dengar tu akak pun cair..hehehe..Sebab tu lah, akak suruh Man bagi lagu ni kat si dia. Kalau hayati betul2, mesti meleleh air mata..

Terima kasih.. Doakan bisnes akak maju ya.. :)

March 10, 2009 at 12:58 AM  

Aduhh sedap kan lagu ni..mcm pesanan terakhir je...lin nk embeb la nnti lagu ni.. boleh x?

March 10, 2009 at 12:22 PM  

re Sis-Lin:

ermm, syahdu bila dengar kan.. Ambik la Lin. Bukan hak milik Intan pun.. :D

March 10, 2009 at 2:45 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran