Hati-Hati Kalau Memandu

Kepada teman-teman, kalau memandu tu hati-hati ya. Jangan tersalah lorong, nanti jadi plak macam dalam video ni. SELAMAT MENONTON.

video

5 comments:

salam..ler...dah bukan laluan nape la guna gak..kan dah kenaaaa

December 4, 2007 at 1:10 PM  

tu ler..masing2 kalau memandu nak ikut kepala sendiri. Bila kena, baru padan muka. hehehehh

December 4, 2007 at 1:15 PM  

orang yang tak sabar..gini ler kesudahannya. Begitu juga orang yang nak ikut kepala diaorang je...apa2 jadi tanggung sendiri.

December 4, 2007 at 9:15 PM  

Bahaya juga pole macam tu kan.. Yelah sensor yang detect tu rosak kena maintain properly tu.. tapi orait gak idea tu..

December 5, 2007 at 9:22 AM  

Apa2 pun waktu memandu kita kenalah lebih berhati2 dan bertimbang rasa. Untuk keselamatan diri dan juga utk org tersayang.

December 6, 2007 at 9:30 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran