Tag dari Iema

Tag dari Iema, dah lama juga Intan dapat...tapi tak sempat2 nak buat.. Al-maklumlah, sibuk dicampur dengan malas.. hehehe.. Minggu lepas pulak, pc rosak.. Tak hidup langsung.. Sorry ya Iema, lambat jawab... Tapi, berusaha juga utk jawab.. Harap Iema berpuas hati..


NAMA-NAMA TIMANGAN ANDA:

Sebenarnya INTAN ni adalah nama timangan sejak kecik lagi..sejak usia 6 bulan..mula2 panggil lain, tapi mcm tak serasi..asyik nangis je..so, org tua2 kata suruh tukar nama panggilan..ada yg suggestkan nama INTAN..melekatlah nama INTAN sampai skrg.. sedara-mara ramai yg tak tau nama betul Intan..kalau sebut nama betul, semua tertanya2..siapa tu??? hehehe.. lebih glamour dgn nama Intan.. Tapi member2 sekolah dan member2 ITM, panggil nama lain pulak..ada nama panggilan lain iaitu SAB.. aduuhh, sebenarnya Intan tak berapa suka dgn nama tu.. Tapi nak buat mcm mane kan..SAB tu adalah sebahagian dari nama betul Intan.. terpaksa terima seadanya..


ANDA SEORANG YANG :

Tak banyak cakap.. tapi kalau dah lama kenal, kadang2 terasa terlebih cakap pulak.. Cepat panas sebenarnya.. lebih2 lagi kalau hadapi perangai anak2 yg macam2 ni.. kadang2 terasa layak gak lawan singa atau harimau.. hehehe.. Sensitif, hati cepat terusik.. Mudah menangis.. kalau dah sedih sangat, menangis tak ingat dunia.. Sedar2 mata dah bengkak.. emmm, cukup tak nak tau pasal kak Intan ni Iema? ok la ya, nak tau lebih2..datang je ke JB!!


INSAN TERISTIMEWA?? DESCRIBE APA YANG MEMBUATKAN DIA TERLALU ISTIMEWA DIMATA ANDA

Dah tentu mama&abah Intan.. Kerana tanpa mereka, tak akan wujud Intan di dunia ni.. Terlalu besar pengorbanan mereka.. Takkan dapat Intan membalasnya.. Mr hubby pun insan istimewa juga.. Banyak berkorban demi Intan dan anak2.. Terima kasih yg tak terhingga untuk insan2 istimewa ni..


LAGU KESUKAAN ANDA:

Susah nak sebut tajuk2 lagu..banyak yg Intan suka.. Tapi lebih terasa tenang kalau dgr lagu2 lama Fauziah Latif dan Siti Nurhaliza.. Dua artis M'sia yg Intan minat dari dulu hingga skrg.. Oh iya, lagi sorang Ziana Zain.. suka juga dgr lagu2 Ziana..


MAKANAN KESUKAAN ANDA??

Mee bandung hasil buatan mama Intan.. aduuhhh, rindu laa kat mee bandung mama. Dah lama tak makan nii.. Rojak petis pun suka juga.. Apam balik pun suka.. Alahai, kalau bab makan... Semua suka lahh...


WARNA KESUKAAN ANDA :

Biru, coklat, hijau.. kalau baju, suka biru&coklat.. kalau blog, suka coklat&hijau.. hehehe


SIKAP YANG MEMBUATKAN ANDA STRESS:

Bila kita cakap, buat tak tau jek..pastu tanya balik.. padahal kita dah cakap byk kali...aduussss, tension betullll!!!


TIGA BENDA YANG MESTI ADA DALAM BEG ANDA:

1) Beg duit - dlm tu ada IC, lesen driving & semestinya sedikit duit..
2) handphone
3) pampers - wajib bekal ke mana2 pun


KALI TERAKHIR ANDA MENANGIS DAN KENAPA??

Tak ingat laa...sebab selalu menangis.. hehehe..


TAG 6 RAKAN ANDA:

emmmm...tak jadi lah nak tag sesiapa sbb rasanya ramai yg dah jawab tag ni... Nampaknya homework utk akak dah selesai ya Iema.. Harap2 lepas ni, takde homework lagi ya..sebab akak ni malas sikit bab2 buat homework..byk juga hutang homework yg belum langsai sebenarnya ni.. hehehe.. Harap2 kepada teman2 yg Intan berhutang tu, dapatlah memaafkan kelemahan diri Intan ni ya..



2 comments:

intan,

jgn nangis selalu... tak elok tuk kesihatan okey....

senyum, senyum dan senyum...... :)
ubat hati lara....

cheese...................

June 22, 2009 at 3:26 PM  

re kak Zan:

entahlah kak Zan...mmg dari kecik, senang sgt menangis..bila nangis tu, rasa puas..hilang rasa marah, hilang rasa sedih..

terima kasih kak Zan..rindu la kat kak Zan..

June 24, 2009 at 12:29 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran