Kelat...
kali ni n3 ni khas utk kelat...Tag dari Kelat yang intan tak dapat nak jawab pada bulan Januari lepas. Walaupun macam dah ketinggalan zaman, tapi sekurang-kurangnya intan tak mungkir pada janji. Baru sekarang intan dapat menjawabnya. Baru intan dapat detect sebab apa intan tak dapat jawab masa tu.. Sebabnya kat pc intan ni takde microsoft paint. Baru ni intan download paint. Maka dapatlah intan menjawab tag kelat yang sekian lama.. Harap berpuashati. Tapi maaf ya sbb pic tu dah berubah.. Maklumlah dah ada orang baru..Baby Shahir..

4 comments:

:: salam... amboiiii... sedapnya DIA tidur...

March 29, 2008 at 11:24 AM  

re pakngah:
salam pakngah...amboii, mcm jelous je tgk dia tidur. saya ni mmg selalu jelous tgk dia tidur tapi apakan daya, byk keje yg harus dibuat..Bila dia tidur,dptlah saya buat keje..

March 29, 2008 at 1:51 PM  

waaaaaaaaa... nyenyak sungguh dia tido yek... yuhuuuu... shahirrrr... oooo shahirrrrr... mangun lerrrrrrrrr... acik kelat dtg nih... auchakkkk... hikhikhik...

well... thanks intan... nice desktop u have... utang dah langsai yek... ti bleh wat utang lagikk... muahaha...

April 1, 2008 at 9:34 AM  

re kelat:

hutang dah langsai apa..tak yah ler nak buat hutang baru lagik..tak baik tau..

April 1, 2008 at 2:23 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran