Happy Birthday Shafiq@Kek Ben10 Lagi


Sebenarnya birthday Shafiq ialah pada hari Sabtu (25hb April ) yang lepas..

Tapi memandangkan sambutan ulangtahun dia kali ini dibuat kat rumah emak Intan.. Jadi, lambatlah masuk cerita kat sini.. Kat rumah emak Intan, takde line internet.. Bila dah balik sini pulak, camera cik abang bawa masuk Singapore.. So, tak bestlah kalau nak masukkan cerita tanpa gambar.. Kenalah tunggu camera balik rumah dulu..hihihi..

Majlis meraikan ulangtahun Shafiq dibuat kecik2 aje.. Cuma kami sekeluarga, emak ayah Intan, adik kedua Intan bersama isterinya dan jiran depan rumah emak bersama seorang anaknya..

Alhamdulillah, walaupun majlis kecik je..tapi yang penting Shafiq happy.. Lebih2 lagi masa potong kek Ben10 dia tu.. Senyum simpul waktu potong kek Ben10 kesayangannya tu..

Seperti biasa, kalau buat kek yg dihiasi dgn karektor kartun.. kenalah Mr. hubby bantu.. Tanpa bantuan cik abang tersayang, tak menjadilah kek Ben10 Intan ni.. hihihi..


Jom layan, beberapa keping gambar waktu sambut besday anak kedua Intan, Muhammad Shafiq Haikal.. Semoga Shafiq menjadi anak yang soleh serta berjaya di dalam kehidupan dunia dan akhirat.. Amiin..




















Tiada harta benda yang dapat ibu berikan.. Cuma kasih sayang dan doa yg tak putus2 untuk anak2 ibu..



4 comments:

happy birthday to shafiq..makin meletoppss gmbr ben10 tu..congrats

April 28, 2009 at 7:21 AM  

hepi bufday shafiq...smuga mnjd ank yg soleh....amin..

April 28, 2009 at 11:44 AM  

re Kak Siti:

Terima kasih bagi pihak Shafiq.. Alhamdulillah, semakin meletop sebab mendapat pertolongan dari cik abang..

Terima kasih..


re Sis-Lin:

Amiin.. Terima kasih Lin..

April 28, 2009 at 6:32 PM  

great thing! cipciap cipcipcip

January 26, 2010 at 8:14 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran