Award From Akak


Terima kasih akak di atas pemberian award ni. Rasanya ni award yg ke 2 Intan terima dari akak. Terharu Intan sebab akak tak lupakan Intan bila nak menganugerahkan award.

Nak terima award ni, ada syarat-syaratnya..

It has been done according to the following rules:


1. The winner may put the logo on her blog.
2. Put a link to the person you got the award from.
3. Nominate 5 blogs.
4. Put links to the blogs.
5. Leave a message for your nominees





Semoga ikatan ukhwah antara kita akan terus berkekalan.. Semoga teman2 gembira dgn award ni..:girl_4: Sebenarnya, nk bg award ni kat ramai lagi..tapi Intan tgk ramai yg dah memilik award ni..

2 comments:

Salam Intan...

Hehe comel jerr award ni kat umah Intan..

August 12, 2008 at 8:09 AM  

Salam akak..

hehehe..award ni pun datanglah dari umah akak gak..msti lah comel..

August 12, 2008 at 8:20 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran