Cup Cake Untuk Tetamu

Intan buat cupcake ni pada hari Khamis lepas (25 Dis). Sebabnya ialah pada 26hb Dis ada beberapa org tetamu nak berkunjung ke rumah Intan.

Tetamu yang Intan maksudkan ialah emak mertua, adik ipar, sepupu hubby bersama sorang anak gadisnya. Mereka ambil cuti panjang untuk jalan2 ke rumah sedara-mara di Singapura. Sebelum masuk Singapore, mereka singgah ke rumah Intan sebab nak ajak hubby Intan pergi sekali. Hubby Intan tau selok-belok jalan nak ke rumah sedara-mara di sana.

Alhamdulillah.. mereka gembira bila dihidangkan dgn cup cakes yang Intan buat. Sebenarnya banyak juga cup cake yg Intan hias.. Siap ada tulis "SELAMAT DATANG". Tapi Intan terlupa snap yang comel2 tu. hehe..(sendiri masuk bakul,sendiri angkat laa..) Cuma ini yang sempat Intan snap..


Sebenarnya Intan buat cup cake ni lebih sikit sebab ada tetamu lain lagi yang Intan ajak berkunjung ke rumah Intan.. Tapi, tunggu punya tunggu tetamu2 tu tak sampai2.. Tetamu2 yg Intan maksudkan adalah bbrpa orang blogger dari Kuala Lumpur yang datang menginap di rumah Sis Lin sementara nak menunggu hari perkhemahan Msjbox..

Takpelah, apapun Intan akan beri mereka rasa.. Selalu asyik tengok gambar je kann.. Kali ni biarlah mereka rasa betul2..


3 comments:

mmg sedap cup cakes tu..lg2 yg cumel2 tu intan....tq ye sudi ingt nk bg kami rase...

December 30, 2008 at 9:26 AM  

re Sis Lin:

Alhamdulillah..kalau org sudi&suka mkn, Intan rasa happy sgt..

Sama2..

December 30, 2008 at 11:09 AM  

sedap nyer tgk cup cake ni...nk skit leh?

January 11, 2009 at 11:17 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran