Selamat Hari Raya Aidiladha



Kad Salam Aidiladha buat semua teman2. Sudilah kiranya teman2 mengambil dan menggantung kad ni kat blog masing2 ya..

Salam Aidiladha buat semua.. Semoga semuanya sentiasa sihat, riang dan gembira serta dilimpahi keberkatan.. Semoga ikatan silaturrahim antara kita semua akan terus berkekalan..

4 comments:

terima kasih intan utk kad raya ini...selamat hari raya bt intan semua...

December 5, 2008 at 12:45 PM  

Selamat Hari Raya Korban ...

Ada buat korban tahun ni ...?

December 5, 2008 at 10:46 PM  

re Lin:

Sama-sama Lin..Selamat Hari Raya buat LIn sekeluarga..


re Razifembi:

Selamat Hari Raya Korban..
Belum ada rezeki lebih nak buat tahun ni.. Insya Allah,pada tahun2 mendatang.. Bagaimana dgn Razif..ada buat korban?

December 6, 2008 at 1:37 AM  

intan,

intan masak apa tuk hidangan pagi raya. waaa ... ada tengok org sembelih qurban ke. suami k zan tu (abg zul)-(k zan dah tau tapi senyapkan je) - beriya-iya nak tengok orang sembelih lembu dia ajak 2 anaknya pergi. tak sampai lima minit dia balik anak dia tinggal. nak tumbang katanya....haa.....kat tempat intan berapa ekor tumbang...

December 11, 2008 at 8:48 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran