Saufi..Saufi

Semalam macam biasa, kami ke Kipmart utk barang2 dapur..Saufi pun macam biasa mata dia tgk itu ini..Sampai satu kedai tu, dia belek2 dan selak itu ini.. Rupa2nya dia cari jam Ben10. Bbrp hari sblm tu mmg dia ada sebut pasal jam Ben10.. Intan sendiri tak pernah tgk kartun tu.. Erm, mcm manelah dia boleh tau pasal kartun tu.. Mahal pulak tu.. sebenarnya bg sesetengah pihak mmg tak mahal sgt. Tapi pada Intan mmg mahal. RM8.00. Kalau beli barang dapur, mcm2 boleh dpt. Kalau tak beli pulak, dia akan melalak sekuat hati kat depan khalayak ramai.. Nasib baiklah ayah dia lembut hati masa tu, maka dapatlah Saufi beli brg yg dihajatkan tu.. Membazir je.. Sbb dia ni bila main satu2 brg tu, dia akan cepat bosan..Pastu mintak barang mainan lain pulak..ermmmmm






Inilah jam Ben10 yg Saufi suka sgt tu..

8 comments:

Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?

June 18, 2008 at 3:08 PM  

lepas ni beli pedang starwars pulak, haha

June 18, 2008 at 10:42 PM  

re super lotto:
tak paham la bahasa apa..lagipun berdosa main lotto ni..haramm


re blogmenjerit:
takde nya nak starwars..dah kena denda tak boleh beli mainan lagi..lepas ni giliran utk beli mainan adik2 SAHAJA.

June 19, 2008 at 9:46 AM  

lotto ni memang, keje dia spam je. kat blog bm penuh ngan blog dia je

June 19, 2008 at 12:09 PM  

ooo..ya ke? agaknya dia dtg sini dari sana la tuu.. :D

June 20, 2008 at 9:57 AM  

Kalu le kisah si saufi dan jam Ben10 tu disampaikan pada mak intan, fuhhhh.. kompom mak akan kata...ermmm, macam mak dia dulu la tu. hehehehe

June 22, 2008 at 2:04 AM  

Re azlanlin:
Lama tak nmpak..budak dulu dgn budak skrg tak sama.. Lebih2 lagi budak pompuan dgn budak lelaki. Saya ni dulu byk nak mintak brg mainan tapi tak berani nak mintak dan sampai skrg tak dpt..(sbb dah tua pun)

June 23, 2008 at 9:23 AM  

hi,

i would like my website malaysian youtube style www.fyroo.com to be review by your blog. how much does it cost?also if possible to exchange link?

please contact me at support@fyroo.com

June 23, 2008 at 2:02 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran