Konvokesyen Saufihanif

Rabu (5hb November 2008), anak sulong Intan - Muhammad Saufihanif telah menghadiri majlis konvokesyen di Kompleks Belia dan Sukan, Johor Bahru.. Konvokesyen tu peringkat Zon Bandar Utara.

Memang ramai kanak2 prasekolah peringkat Zon Bandar Utara. Campur pulak dengan ibubapa..Ish,ish,ish..teramat ramai orang sampai tak nampak anak sendiri.. Cikgu2 Saufi pulak kena bertugas di pentas. Jadi, kami ibubapa risau dengan anak2 yang rasanya macam terbiar.. Apapun, akhirnya Saufi berjaya terima sijil prasekolahnya.. Kami pulang sebelum majlis selesai sebab adik2 Saufi dah letih lagipun hubby ada urusan lain lepas tu..


















Tapi Intan rasa ralat sebab tak dapat ambik gambar dengan selesa. Dapat juga ambik gambar walaupun tak banyak sebab terlalu ramai sangat orang.. Keadaan macam huru-hara aje..


Tapi yang penting, Saufi rasa happy sebab dia dah dapat sijil sekolahnya.. Lepas ni saufi akan bergelar pelajar sekolah rendah pula.. Nampaknya anak Intan semakin dewasa. Semoga Saufi akan berjaya di dalam kehidupannya dan menjadi contoh yang terbaik untuk adik-adiknya..

2 comments:

oh oihooho...
adakah gambar yang first tuh gambar
kak intan...

uih... penyayang sungguh muke kak
intan... baru ni Kreuger tengok
muke kak intan kan....

Memang kak intan ibu penyayang la..
best laa... patut la famaly kak intan
happy sokmo...

Hehehe... salam perkenalan akak~
*macam baru xchance link plak.

Kreuger®

November 7, 2008 at 9:00 PM  

aaikk, takkan baru 1st time tgk gambar akak..dah byk post yg kuar gambar akak..takkan sblm2 ni tak tgk pun..

takde la penyayang mane pun..biasa2 aje.. anak2 selalu kena marah dgn akak..akak ni garang tauu!.. hehe

November 7, 2008 at 10:15 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran