Tag Lagi..- Hand Writing

Tag kali ni datang dari Kreuger.. Dikehendaki menulis di kertas kemudian paparkan di blog masing2 ya.. Kena guna tulisan sendiri.. Jangan guna tulisan orang lain pulak..
@ehsan02

1. Your name/username:

2. Left handed or right handed:
Sudah tentu right handed..tgk pun dah tauu..hehe

3. Favorite letter to right:

4. Least favorite letter to right:

5. Write "The quick brown fox jumps over the lazy dog"

Intan ubah sikit..dog jadi cat. Tak sedap nooo bunyi dog..

6. Tag 6 people:
Harap Maklum..Tag dah siap ya Kreuger..Semoga berpuas hati..Tapi, akak minta maaf sebab imej kurang jelas disebabkan diambil pada waktu tengah malam..hehe
@kakros01

Jelas tak no. 6 punya jawapan tu? Kalau tak jelas, Intan jelaskan kat sini..
1) Lin
2) Kak Eyna
3) Kak Siti
4) Kak Izan
5) Elleya
6) Hana

Teman2 @ kakak2 yang Intan tag, jangan marah ya..saje nak tengok tulisan pulak..Ada masa, buat ya..takde masa, tak yah buat..Intan tak marah punn..

4 comments:

Salam akak..
wah cantik sungguh la tulisan akak.
Tak sangka plak cepat bebenor akak
siapkan.

TAG akak, kreuger dalam proses.
Maybe besok pagi, Kreuger upload kat blog.

Lagipon besok hari minggu, sure
banyak input dan maklumat nak kene
carik... ekekek~

Kreuger®

November 16, 2008 at 2:14 AM  

re Kreuger:

W'salam Man..

Ishh..takde la cantik sungguh..cantik sikit jekk..hehe.. Ya lah, akak pun tak sangka boleh siapkan tugasan ni malam ni juga.. Agaknya sebab mata belum mengantuk, tu yg siapkan tugasan terus..

Tag akak tu..bila2 free,baru buat.. Kalau tak free, tak pe..akak tak paksa punn.

Thanks Kreuger..

November 16, 2008 at 2:23 AM  

uwaaa....tulisan kita tk cantik cam akak punyer tulisan... segan la... nk ngelat aci tak?? heeeeeeee....

November 16, 2008 at 6:50 AM  

re hana:

mane la cantik tulisan akak tu..nak segan apa? tokleh ngelat aci..kalau org bz,bolehlah ngelat aci..hehe..

November 16, 2008 at 10:10 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran