Bunga Pemberian Eiba

Terima kasih Eiba sebab bagi bunga yang bersinar-sinar kat Intan.. dah berapa hari lepas dapat bunga ni tapi baru hari ni sempat tempek kat blog.. Ermm, bulan puasa ni rutin harian betul2 lari tak macam selalu. Masa utk internet betul2 kurang.. Jadi, yg bagi award pun makan masa utk Intan tempek kat sini.. Lagilah, yang bagi tag.. Bila agaknya dapat di settlekan.. Insya Allah, ada kelapangan nanti.. Intan akan jelaskan hutang-piutang tu ehh.. Harap dapatlah dimaafkan ya wahai teman2..

Myspace Comments

Bunga ni Intan nak dedikasikan kepada teman2 tersayang yang tak pernah bersua muka tetapi erat bagaikan sentiasa di depan mata.. Walaupun mungkin ada yang dah dapat bunga ni.. Tapi bunga ni adalah pemberian dari Intan pula..

2 comments:

waaa..
musim bagi2 hadiah online lak dah..
haha

September 14, 2008 at 6:18 PM  

ya lah afif.. Afif nak juga ke? hehe

September 16, 2008 at 12:21 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran