Kad Raya Dari Nur

Salam teman-teman di luar sana. Lama betul rasanya Intan tak update blog.. Kalau update pun cuma tempek kad raya, award dan jwb tag.. Maaflah sebab sejak kebelakangan ni Intan betul2 bz. Baby pulak tak sihat. Dia demam, buang2 air dan muntah. Doakan agar baby Intan cepat sembuh ya. Sedih bila tgk anak kecik muntah2. Dah la demam..

Kad raya ni pun dah lama Intan dapat. Harini curik masa kejap gantung kat blog..Terima kasih atas ingatan Nur..



Ini juga adalah hadiah dari Nur...

Friendship Quotes Glitter Graphics

4 comments:

shahir x sihat yer
semoga shahir cpt sembuh

September 17, 2008 at 2:01 PM  

Assalamualaikum kak intan...
amboih.. awai sungguh akak dapat kad raye ek... lawa laa plak tuh. Akak tak buat kad raye sendiri ke? Nak jugak teman menengoknye. Kalau ade. Kad Raye online. Tapi kalau nak buat mesti dalam keadaan tenang... tak sebok bleh aa kosentret kan...

ok kak intan salam ramadhan.
Kreuger®

September 17, 2008 at 10:04 PM  

Re IdaShah :

Ya, Shahir kurang sihat dan sekarang nampaknya semakin sembuh..Alhamdulillah.. Terima kasih atas doanya.. :)

Re Azman:

Waalaikumsalam.. hehe,dpt juga Azman masuk kotak komen ni ya..

Sekarang ni bila akak dah bergelar ibu dan surirumah sepenuh masa, takde lagi masa utk mencipta atau mereka kad raya. Kalau dulu masa zaman anak2 dara, mmg suka cipta dan reka kad ni..

Salam Ramadhan Kreuger..

September 18, 2008 at 11:45 AM  

Sama-sama kak... Apa khabar kak Intan? Anak akak Shahir dah sihat?

Kad raya ni tanda ingatan Nur buat sahabat kat dunia siber.. Salam Aidilfitri utk akak.. Buat kuih raya tak tahun ni?

Semoga ukhwah berpanjangan...

September 18, 2008 at 8:47 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran