Salam Ukhwah Daripada Kak Zanie


My Picture

Sebenarnya, dah lama Intan dapat foto comel dari Kak Zanie ni. Tapi, keadaan dan masa betul2 membuatkan Intan tak sempat nak masukkan dlm blog. Banyak kali juga Kak Zanie ingatkan Intan tentang foto Salam Ukhwah ini, tapi Intan tetap tak sempat2 nak masukkan. Malam ni, Intan cuba luangkan masa utk masukkan foto comel Salam Ukhwah Kak Zanie. Maaf ya Kak Zanie atas kelewatan Intan ni..



2 comments:

Salam kak intan... pst... sape tuh... comeynye... ekeke bleh kenalan???
*larik~

Kreuger®

September 22, 2008 at 1:27 AM  

re Azman:

Salam Azman..hehe, itulah Kak Zanie.. oh,kalau tak silap dia kata tu iras2 wajah dia..

boleh aje berkenalan, silakan ke blog dia..hehe

tak lari pun..still duduk kat kerusi mengetuk2 keyboard tu..hehe

September 22, 2008 at 1:34 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran