Happy Anniversary Utk Mama & Abah

Hari ni 31hb Julai merupakan hari ulang tahun perkahwinan emak ayah Intan yang ke 33. Alhamdulillah, semakin meningkat usia perkahwinan mereka.. Hari ni juga lah yg Intan tunggu2 sebab nak buat kek khas utk mereka.. Intan tunggu masa anak2 tido baru start mendeco. Tapi tengah2 mendeco ada juga gangguan dari mereka. Biasalah, anak2 kecik ni time tido mesti nangis nak susu..mengigaulah.. macam2 aje lah. Sentiasa terganggu kerja mendeco Intan ni tak kira siang atau malam. Akhirnya kerja mendeco Intan siap dlm pukul 3.00 pagi. Kemas itu ini,dptlah Intan tido sblm pkl 4.00am. Dalam tido siap mimpi bunga rose yang Intan buat gugur.. Aduh! sedihnya masa dlm mimpi tu..

Inilah rose yg Intan mimpi gugur tu..hehe

Kek coklat utk emak ayah Intan

Jadi, ini lah hasil kerja tangan Intan khas untuk emak ayah Intan yang Intan panggil "ABAH" & "MAMA". . Semoga kebahagiaan mereka akan terus berkekalan hingga ke hujung nyawa dan akhirnya membawa ke SYURGA..
Ada lebih adunan kek, Intan buat cupcake..


Kepada sifu2 Intan.. Terima kasih di atas tunjuk ajar akak2.. Kerana tunjuk
ajar itulah, Intan berjaya menghasilkan kek utk emak ayah Intan walaupun tidak secantik kek org lain.. Sekurang2nya, Intan merasa puas hati kerana berbaloi juga rasa tidak putus asa Intan tu.. Jasa sifu2 Intan, hanya Allah yg dpt membalas..Terima kasih sekali lagi..

4 comments:

semoga kasih sayang yg selama ini makin erat dan berkekalan lah hendaknya.. ermm kak intan bila nak bagi shida rasa kek tu

July 31, 2008 at 12:29 PM  

Terima kasih atas doa Shida tu..

Nak rasa kek? Datanglah rumah.. :)

July 31, 2008 at 5:49 PM  

Wah... best sungguh laa famaly kak intan ni. Kak intan lagi respect... sampai pukui 4 pagi baru tidok? Huhuhuh... patut laa persembahan keknya puas hati.

Nanti kek kawin saya nak tempah ngan kak intan boleh?

Kekek.... thanks.
Kreuger®

July 31, 2008 at 9:22 PM  

Hai Azman..

Biasalah tu Azman. Siapa yg ada anak kecik ni,mesti nk buat keje time anak2 tido. Sbb tu tgh malam baru start keje..

Alhamdulillah, bkn akak aje yg puas hati. Abg pun puas hati.. Emak ayah akak lagi suka tgk kek hasil tangan anak perempuannya. Emak akak bersemangat nak bawak tmpat keje dia nk bg kwn2 dia rasa..

Nak tempah kek kawen?.. Alamak, takut pulak akak sbb akak ni belum tamat belajar bab2 kek dan mendeconya.. Org lain lagi canggih-manggih kek mereka.. :D

Thanks Azman.. :)

August 1, 2008 at 12:36 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran