Tuan Rumah Dah Kembali

Alhamdulillah...akhirnya Intan kembali semula ke dunia internet. Rindu rasanya pada dunia internet ni..Lebih kurang seminggu Intan tak dapat beronline. Tapi, walau bagaimanapun Intan masih belum boleh aktif lagi sebab banyak perkara yang perlu dibereskan.. Maklumlah, baru selesai kenduri..rumah pun jadi huru-hara..(hehehe)

Bila kembali ke dunia internet ni, Intan dapati banyak juga perubahan berlaku dalam masa seminggu lebih ni. Ada rakan2 yang telah berpindah rumah (maksud Intan yg telah meninggalkan blogger dan berpindah ke wordpress). Membeli domain sendiri. Ada pulak yang menyepi dari dunia berblogging. Apa pun, Intan harap agar semuanya gembira dan ceria selalu..

3 comments:

mesti kepenatan tu eh..

intan tak pindah rumah ker.. blogger ni kira ok jugak ler kan.. he he

July 3, 2008 at 10:26 AM  

Salam Intan...selamat kembali

July 5, 2008 at 7:14 PM  

re kasawari:

penat sgt..sampai tak terkata..


re akak:

Salam akak..terima kasih.. :) rindu kat blog..

July 5, 2008 at 7:38 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran