Kek Oren

Alhamdulillah...tercapai juga hajat nak buat dan nak makan kek oren.. Selalu makan kek coklat je, dah muak rasanya. Kali ni nak makan kek oren pulak..Resepinya Intan dapat drpd tok guru Intan iaitu Kak Jun.. Sebenarnya Intan buat kek ni minggu lepas. Baru skrg sempat masukkan dlm blog..Rasa kek ni mmg sedap.. Terima kasih banyak2 tok guru.. Selamat Menjamu Mata..


Decoration mmg tak cantikk sebab INTAN NI BARU BELAJAR..

HARAP MAKLUM

8 comments:

wahhh kek tu
pandainye kak intan buat
kek oren mmg sedap...
klo aleeya ler, harusle beli je hehehe
nak buat mmg tak tau

May 1, 2008 at 6:29 PM  

re aleeya:

akak pun tak tau juga..tapi semakin hari akak rasa akak kena belajar juga sbb anak2 makin membesar..lagipun kalau nak beli tu mahal sgt.Kalau buat sendiri, boleh buat sikit2..

May 2, 2008 at 12:22 AM  

oren??? kelat sgt suker... nak nakkkk...

May 2, 2008 at 8:50 AM  

hehehe..dah abis dah kelat..kek oren ni laku bebeno.. Intan cadang hari ibu nnti intan nak buat bg emak Intan. Dia suka oren..

May 2, 2008 at 10:09 AM  

salam intan...jd dah tu kek oren..pasni leh wat resepi lain plak..hehe...

May 6, 2008 at 12:28 PM  

re kak Jun:

Insya Allah..tapi kek oren ni mmg sedap.. nnti intan nak buatkan utk emak intan sempena hari ibu..dia mmg sukakan oren..mesti dia suka kek oren resepi kak Jun ni..

May 6, 2008 at 1:17 PM  

hye... kak intan mmg suke wat kek yer... konah pun suke tapi tak de mase nak bwat.... huhuhuuhu.... tapi okey la tu decore kek olen tuh... sempoi jer, yang penting rse nyer,....

May 10, 2008 at 4:39 PM  

re konah tiyut:

erm..suka juga nak buat kek ni tapi tu lah bz dgn budak2 ni..tunggu masa yg betul2 free, baru blh buat..

May 11, 2008 at 2:18 PM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran