Hari ni Sabtu (10hb Mei 2008)..adik Intan akan mengakhiri zaman solonya bersama wanita pilihannya.. Wanita pilihannya datang dari jauh di Sarawak.. Tapi mereka berkenalan bukan di Sarawak.. Mereka berkenalan di JB je.. Sama2 mengajar di sekolah yang sama..

Mereka akan di ijab kabulkan petang nanti.. Intan, suami dan anak2 tidak mengikuti rombongan ke sana di atas sebab2 yang tidak dapat di elakkan..

Semoga pilihan adik Intan adalah pilihan yang tepat untuknya.. Semoga mereka akan berbahagia bersama sehingga ke akhir hayat..

Macam2 kata nasihat dari seorang kakak sebenarnya ni..tapi kata2 nasihat tu biar Intan bgtau dia sendiri nanti..Tunggu dia balik ke JB Isnin nii..

"SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SAIFUL DAN INA"

10 comments:

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT SAIFUL DAN INA...

wah Intan dapat adik ipar orang sarawak ler eh...

semoga ikatan perkahwinan berkekalan hingga ke akhir hayat.. amin

May 10, 2008 at 9:41 AM  

Amin..

erm..adik ipar intan ni pandai buat kek lapis sarawak..mcm2 jenis kek lapis sarawak yg dia buat..dia siap jual lagi..ramai customer dia..

May 10, 2008 at 10:15 AM  

:: salam... selamat hari ibu...

May 11, 2008 at 12:47 AM  

Selamat Pengantin Baru buat aidk intan & pasangan.

Selamat Hari Ibu buat Intan

May 11, 2008 at 1:30 AM  

selamat pengantin baru utk adik kak intan, wah kak intan dpt ipar org serawak, nnt leh blaja bahasa swk hehehe...apa kaba kitak tek he he

May 11, 2008 at 1:08 PM  

re pakngah:

salam pakngah..terima kasih..


re akak:

terima kasih bagi pihak adik Intan..
Selamat hari ibu juga buat akak..


re aleeya:

erm..adik ipar org sarawak..selalu juga dgr dia berbahasa melayu sarawak..tapi pening juge kalau nak belajar..otak dah beku..hehehe

May 11, 2008 at 2:16 PM  

salam..tahniah buat saiful dan ina..dengan ucapan..kamek ngucap selamat pengantin baru..di arap agar bahgia ke ujung nyawa...

Selamat Hari Ibu...

May 11, 2008 at 3:12 PM  

re arsaili:

salam arsaili..terima kasih bagi pihak saiful dan ina.. Amin..

terima kasih arsaili..

May 12, 2008 at 12:07 AM  

Jodoh walaupun jauh tak apa. Yang penting kebahagiaan tu hingga ke hujung nyawa(bak kata arsaili).

...............................................
Selamat pengantin baru buat Adik Intan.

May 13, 2008 at 12:15 AM  

re toknabe:

Amin.. Terima kasih bagi pihak adik Intan..

May 14, 2008 at 6:36 AM  

Newer Post Older Post Home

Read The Quran